Kim jesteśmy?
W trakcie dekady funkcjonowania na rynku mediów branżowych, dwumiesięcznik Transport Manager stał się najbardziej uznaną i szanowaną platformą przekazu ekskluzywnej wiedzy dla managerów sektora transportu, spedycji i logistyki (TSL). Platforma ta obejmuje, oprócz czasopisma, portal internetowy, aplikację na telefony komórkowe, ale przede wszystkim konferencje, które gromadzą właścicieli średnich i dużych przedsiębiorstw transportowych oraz najwyższego szczebla kadrę zarządzającą łańcuchami dostaw.
Ekskluzywna wiedza, zawarta i przekazywana w Transport Managerze, na portalu i konferencjach, jest czerpana od praktyków, funkcjonujących w branży oraz ekspertów, autorytetów i instytucji obsługujących sektor TSL. Polski rynek transportowy i środowisko, w którym on funkcjonuje zmieniają się bardzo szybko, a my przekazujemy wiedzę i informacje zawsze z wyprzedzeniem – zanim zmiany nadejdą, by nasi Czytelnicy i uczestnicy konferencji byli gotowi do zmian razem z nami. Na dodatek naszą zasadą jest, by fachowe treści dostępne w naszych mediach i na konferencjach, były przekazywane językiem prostym i zrozumiałym również dla laików i osoby wchodzące na rynek.
My przekazujemy ekskluzywną, rzetelną, sprawdzoną i niezależną wiedzę oraz informacje, by Czytelnik podejmował jak najtrafniejsze decyzje biznesowe. Tworzymy swoistą społeczność umysłów otwartych na wiedzę, służącą rozwojowi sektora TSL. Dzięki temu mamy wpływ na kształtowanie przyszłości branży i jej dalszego, owocnego rozwoju.
Co tworzymy?
Konferencje
To wydarzenia, które gromadzą profesjonalistów z branży transportowej. Oferujemy inspirujące prelekcje, panele dyskusyjne, warsztaty i networking, zapewniając uczestnikom możliwość zdobycia najnowszej wiedzy, wymiany doświadczeń oraz nawiązania cennych kontaktów biznesowych
Webinaria
To interaktywne wydarzenia online, które dostarczają wartościowej wiedzy z zakresu transportu, logistyki i spedycji Poprzez platformę internetową, zapewniamy uczestnikom możliwość uczestnictwa w prezentacjach, dyskusjach panelowych i sesjach Q&A z wiodącymi ekspertami branżowymi.
Czasopismo
Dwumiesięcznik Transport Manager jest skierowany do właścicieli średnich i dużych firm, świadczących usługi transportu towarowego oraz do managerów sektora transportu, spedycji i logistyki (TSL). Unikalna wiedza i informacje, zawarte w czasopiśmie skoncentrowane są na praktycznych aspektach zarządzania przedsiębiorstwami z branży TSL. Fachowy zespół redakcyjny dba o najwyższą jakość przekazywanych treści.
Nasze wydarzenia
Transport 4.0 Summit | 14 marca, Poznań
Transport Innovations Day | 11 czerwca, Łódź
Transport & Logistics 100 CEO's | 12 września, Warszawa
New Challenges'25 | 5 grudnia, Katowice
Transport 4.0 Summit | 14 marca, Poznań
Współcześni managerowie transportu dobrze wiedzą, że bez najnowocześniejszych narzędzi cyfrowych nie można skutecznie konkurować na rynku transportowo-spedycyjno-logistycznym. Cyfryzacja wkracza więc w transportową codzienność już nie tylko poprzez sprzężenie systemów klasy Transport Management Systems z telematyką. Klienci żądają nie tylko wiedzy o położeniu pojazdu z ich przesyłką, ale również o lokalizacji konkretnego towaru, powierzonego do przewozu. Transportowe platformy cyfrowe, dopasowują (Matching) już nie tylko zleceniodawców z wykonawcami przewozów, ale wręcz kojarzą konkretne pojazdy u przewoźników do określonych – zleconych tras. Przykładów można by mnożyć. Te zaawansowane rozwiązania są już nie tylko domeną największych graczy na transportowym rynku, ale zaczynają „wchodzić pod strzechy” – do coraz mniejszych firm. Stają się koniecznym warunkiem zdobycia przewagi konkurencyjnej, windującej je na coraz wyższe stadia rozwoju.
Nasz zespół
Marek Loos
Redaktor naczelny Transport Manager
Klaudia Sobczak
Project Manager
Karolina Warsicka
Brand Manager
Szymon Drobina
Brand Manager