LOGISTYKA
Morskie wrota Polski
Polska logistyka rośnie w siłę w imponującym tempie. W Świnoujściu udało się usunąć kłody, rzucane przez pseudoekologów zarówno niemieckich, jak i naszych rodzimych, na drodze do budowy głębokowodnego terminala kontenerowego. Pełną parą pracuje tutejszy terminal LNG. Do portu szczecińskiego mogą już wpływać największe międzykontynentalne statki o zanurzeniu do 12,5 m. Od czerwca na całym gazie funkcjonuje w Baltic Hubie Terminal 3 w Gdańsku. We wrześniu 2026 r. zakończy się, trwająca kilka ostatnich lat, rozbudowa Bałtyckiego Terminala Kontenerowego w Gdyni. Te gigantyczne inwestycje dobrze wróżą przyszłości polskiej logistyki morskiej.
Data publikacji: 22.09.2025
Data aktualizacji: 24.09.2025
Podziel się:

Ten artykuł jest dostępny tylko dla użytkowników z wykupioną prenumeratą.
Jesteś już subskrybentem? Zaloguj się
Wykup prenumeratę, aby kontynuować czytanie
Prenumeruj

Marek Loos
Redaktor naczelny
Transport Manager
Zobacz również