Szukaj

Zaloguj

Zaloguj się

Jesteś nowym klientem?

Zarejestruj się

Szukaj

Zaloguj

Zaloguj się

Jesteś nowym klientem?

Zarejestruj się
Strona Główna/Artykuły/Szczerość czy uprzejmość względem klientów?

ZARZĄDZANIE

Szczerość czy uprzejmość względem klientów?

Moglibyśmy zakończyć nie rozpocząwszy nawet naszych rozważań, mówiąc, że „to zależy”. Ale choć wszyscy jesteśmy świadomi tego, że zawsze wszystko, a szczególnie w kwestii budowania relacji, troski o klienta, stosowania nakazów i zakazów – zależy od kontekstu, osób, okoliczności, czasu i miejsca – tym razem jednak spójrzmy na powyższy dylemat z nieco szerszej perspektywy – kultury i uwarunkowań kulturowych.


Data publikacji: 08.05.2025

Data aktualizacji: 05.06.2025

Podziel się:

Ten artykuł jest dostępny tylko dla zalogowanych użytkowników.

Posiadasz już konto? Zaloguj się

Załóż konto, aby czytać bezpłatnie

Zarejestruj się


Zobacz również


Przeczytaj