Szukaj

Zaloguj

Zaloguj się

Jesteś nowym klientem?

Zarejestruj się

Szukaj

Zaloguj

Zaloguj się

Jesteś nowym klientem?

Zarejestruj się
Strona Główna/Artykuły/Wejdź w buty klienta, a zbudujesz zaufanie

ZARZĄDZANIE

Wejdź w buty klienta, a zbudujesz zaufanie

Prowadząc warsztaty w firmach transportowych, dotyczące obszarów komunikacji i współpracy z klientem (firmy transportowej), często zaczynam od stwierdzenia, że komunikacja to nie jest magia tylko proces. Niestety, nie ma zaklęcia, które sprawi, że klient zapłaci więcej lub będzie lojalny do tego stopnia, że nie będzie chciał nawet słyszeć o naszej konkurencji. To są życzenia i marzenia, które można pozostawić w sferze fantazji, a nie rzeczywistości.


10.11.2023

Podziel się:

Ten artykuł jest dostępny tylko dla użytkowników z wykupioną prenumeratą.

Jesteś już subskrybentem? Zaloguj się

Wykup prenumeratę, aby kontynuować czytanie

Prenumeruj

Zobacz również


Przeczytaj