MANAGEMENT
Duży może więcej, a mały może sprawniej
Rok 2023 i początek 2024 r. to swoisty „Armagedon” w branży transportu, spedycji i logistyki (TSL), gdzie wiele firm walczyło, walczy lub też będzie walczyć o przetrwanie. Niestety. Mało jest firm, które w tym okresie nie dostały po kieszeni, a właściwie codziennie dochodziły do nas newsy, które mówiły, jaka to firma się „zwinęła”. O tym, co było podstawą takiego obrotu sprawy, można by było napisać niejeden doktorat i zapewne to finansowe osłabienie rynku i wiele niezapłaconych faktur przewoźników, które już właściwie są nie do odzyskania, będzie się wielu śniło po nocach. A jak mówi mój znajomy mecenas, niektórych nawet nie warto próbować odzyskiwać, bo koszty są wysokie, a szansa na odzyskanie minimalna.
Data publikacji: 12.11.2024
Data aktualizacji: 12.11.2024
Podziel się:

Ten artykuł jest dostępny tylko dla użytkowników z wykupioną prenumeratą.
Jesteś już subskrybentem? Zaloguj się
Wykup prenumeratę, aby kontynuować czytanie
Prenumeruj
Zobacz również