ZARZĄDZANIE
Skup się na marżowości
Branża transportu i logistyki znalazła się dziś w momencie, który wielu przedsiębiorców określa mianem najpoważniejszego kryzysu od początku lat dziewięćdziesiątych. Jeszcze kilka lat temu rynek rozwijał się w miarę stabilnie, choć z narastającą konkurencją i presją marżową. Jednak od 2023 r. sytuacja uległa dramatycznej zmianie. Liczba postępowań restrukturyzacyjnych zaczęła rosnąć w tempie, które jeszcze niedawno wydawało się nierealne, a wolumen przewozów drogowych, kolejowych i morskich spadł w niepokojąco szybkim rytmie. „Niepewność” przestała być wygodnym terminem publicystycznym, a stała się codziennym doświadczeniem tysięcy firm z sektora transportu, spedycji i logistyki (TSL).
Data publikacji: 26.09.2025
Data aktualizacji: 26.09.2025
Podziel się:

Ten artykuł jest dostępny tylko dla użytkowników z wykupioną prenumeratą.
Jesteś już subskrybentem? Zaloguj się
Wykup prenumeratę, aby kontynuować czytanie
Prenumeruj

Krzysztof Sarnecki
Prezes firmy Quest CM
zawodowy negocjator, konsultant strategiczny, ekspert w dziedzinie marketingu i budowania przewagi rynkowej oraz agent zmian w procesach transformacji dużych i średnich firm, od 12 lat specjalizujący się w pracy z branżą TSL. Praktyk, biznesmen, założyciel i prezes Academy of Business & Career Development w Chicago (z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem zarządczym), konsultant i trener kilkunastu tysięcy członków zarządów i menedżerów, pracujący z wieloma czołowymi firmami w Polsce i za granicą w zakresie transformacji, nowoczesnego zarządzania oraz nowoczesnej sprzedaży w ekonomii chaosu. Twórca pierwszej nielinearnej V Generacji Sprzedaży. Absolwent University of Illinois, Institute of Entrepreneurial Studies w Chicago oraz programu MBA Lake Forest Graduate School of Management w Lake Forest w Illinois. Jego filmy na kanale YouTube – „Krzysztof Sarnecki” i „Quest for English” – mają wielomilionowe odtworzenia.
Zobacz również