ZARZĄDZANIE
Trzy strategie na prowadzenie firmy transportowej w kryzysie
Ostatni artykuł Grzegorza Woelke
Obecny kryzys budzi obawy i niepewność. Ale może się też okazać szansą. Każdy z omówionych poniżej scenariuszy pokazuje, że istnieją proste działania, które mogą pomóc firmie przetrwać ten trudny czas. Wymagają jednak od właściciela świadomego podjęcia decyzji kierunkowej i strategicznej w tym zakresie. Dla jednych właścicieli kryzys będzie motywacją do zrobienia porządków w organizacji, odzyskania rentowności i wyznaczenia nowych kierunków rozwoju. Dla innych podjęte działania będą tylko rozpaczliwą prób ratowania firmy przed całkowitym upadkiem i obroną pozycji, które nie są już możliwe do obrony.
20.12.2023
Podziel się:
Ten artykuł jest dostępny tylko dla użytkowników z wykupioną prenumeratą.
Jesteś już subskrybentem? Zaloguj się
Wykup prenumeratę, aby kontynuować czytanie
PrenumerujZobacz również