Szukaj

Zaloguj

Zaloguj się

Jesteś nowym klientem?

Zarejestruj się

Szukaj

Zaloguj

Zaloguj się

Jesteś nowym klientem?

Zarejestruj się
Strona Główna/Artykuły/Trzy strategie na prowadzenie firmy transportowej w kryzysie

ZARZĄDZANIE

Trzy strategie na prowadzenie firmy transportowej w kryzysie

Ostatni artykuł Grzegorza Woelke

Obecny kryzys budzi obawy i niepewność. Ale może się też okazać szansą. Każdy z omówionych poniżej scenariuszy pokazuje, że istnieją proste działania, które mogą pomóc firmie przetrwać ten trudny czas. Wymagają jednak od właściciela świadomego podjęcia decyzji kierunkowej i strategicznej w tym zakresie. Dla jednych właścicieli kryzys będzie motywacją do zrobienia porządków w organizacji, odzyskania rentowności i wyznaczenia nowych kierunków rozwoju. Dla innych podjęte działania będą tylko rozpaczliwą prób ratowania firmy przed całkowitym upadkiem i obroną pozycji, które nie są już możliwe do obrony.


20.12.2023

Podziel się:

Ten artykuł jest dostępny tylko dla użytkowników z wykupioną prenumeratą.

Jesteś już subskrybentem? Zaloguj się

Wykup prenumeratę, aby kontynuować czytanie

Prenumeruj

Zobacz również


Przeczytaj